wel bloggen - Reisverslag uit Montesquiou, Frankrijk van Ingeborg Schuitemaker - WaarBenJij.nu wel bloggen - Reisverslag uit Montesquiou, Frankrijk van Ingeborg Schuitemaker - WaarBenJij.nu

wel bloggen

Door: Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg Ingeborg

04 Juni 2012 | Frankrijk, Montesquiou

Ik blijf zolang ik fiets natuurlijk wel mijn blog bijhouden, jullie zijn wat dat betreft nog niet van mij af, maar de spanning of ze het wel zal halen is er natuurlijk wel af, maar ik kom vast nog mooie dingen tegen onderweg.

  • 04 Juni 2012 - 15:35

    Madeleine:

    Hi Ingeborg,
    Sterk besluit van je. Getuigt van karakter. Je moet ook je grenzen accepteren. Ik heb sowieso een grenzeloze bewondering voor de prestatie die je tot nu toe geleverd hebt. Het lastige is natuurlijk dat je dat klimmen hier in Nederland nauwelijks kunt oefenen. Ik hoop dat je van de laatste dagen wat meer kunt genieten nu de druk van het presteren weg valt. En tot je terug bent, blijf ik natuurlijk je blog lezen.
    Liefs,
    Madeleine

  • 04 Juni 2012 - 15:37

    Janny:

    Ha Ingeborg,

    Natuurlijk blijven we naar die blogs uitkijken, want je gaat nu ook lekker genieten natuurlijk.
    Je ben groots, juist omdat je ook van plan durft te veranderen!

    Liefs,
    Janny
    PS: gewoon ook blijven bloggen als je thuis bent! Ze zijn nl heel erg leuk, mooi en treffend!

  • 04 Juni 2012 - 16:36

    Inge:

    lieve, lieve Ingeborg,
    wat een moedig en verstandig besluit.Da's nou ook karakter.
    Ik hoop dat je nu nog eens extra kunt gaan genieten van de tocht die je nog te wachten staat.
    Heel veel plezier met die mooie dingen die je nog gaat zien en tot blogs...
    Gr. Inge en hans

  • 04 Juni 2012 - 17:02

    Liesbeth:

    Lieve Ingeborg
    Je blijft een bikkel. Volgend jaar Spanje en dan iemand zoeken om mee te gaan dan kun je lekker samen balen en genieten van het moois wat je tegen komt. Jannie wat dacht je ervan? De eerste etappe blijft dan ook Prinsenbeek en dan zetten wij jullie op de trein naar Spanje voor de rest, ga je nu de aspergemaaltijd halen> Wij zullen een groots onthaal voor je voorbereiden want ik blijf grote bewondering voor je houden. Nu goed gaan genieten van deze laatste dagen op een relaxte manier. Ik blijf je volgen en zie wel waar je weer inschuift. CHAPEAU. Lieve groet van Liesbeth

  • 04 Juni 2012 - 17:16

    Ivonne:

    Wijze Wielrenster,

    Petje af voor je geleverde prestaties en zéker voor je besluit je lichamelijke grenzen te accepteren. Dat is nog es de mentaliteit van een topsporter!
    Na jaren met een wielrenner in huis te hebben (mee)geleefd weet ik dat je hier baat bij hebt. Hij heeft een keer in één dag (voor het goede doel: Spieren voor Spieren) 450 km gefietst (Tilburg-Parijs) en daarna in geen maanden meer een fiets aangeraakt omdat hij veel te diep was gegaan.
    Jij -ouder en wijzer- pakt het beter aan: wees trots op wat je hebt neergezet, op je wijze besluit en ga genieten van al het moois dat je in een verstandig tempo nog gaat zien, ik lees het graag in het blog dat je (hoera!) blijft schrijven.
    Ik maak in de plenzende Achterhoekse regen een diepe buiging voor je.
    PS. Nu je misschien tijd van lezen hebt is het boek 'De Dinsdagvrouwen' (5 vrouwelijke pelgrims op weg naar Santiago) een hilarische aanrader.
    PS. Bij gelegenheid zal ik je een keer een technisch verhaal vertellen over te veel spanning opslaan in spieren die dit eigenlijk niet meer aankunnen en alle kwalijke gevolgen (die jou nu bespaard blijven) vandien. Goad goan!!!
    XXXX

  • 04 Juni 2012 - 18:04

    Ronel Den Dubbelden:

    Hoi Ingeborg, met groot respect en veel plezier heb ik jouw verslagen gelezen. Wat een geweldige prestatie heb je al geleverd en ben je nog aan het leveren. Wat een klasse en lef om te besluiten er over 4 dagen mee te stoppen. Dat het pijn doet dit besluit snap ik heel goed, maar jeetje wat heb je al gefietst: berg op, berg af, in regen en zonneschijn, met en zonder gezelschap! Geweldig.
    Geniet van je laatste dagen en goede reis terug. Volgend jaar volgen wij je weer!!!
    Ronel en Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Montesquiou

Ingeborg

Actief sinds 05 Mei 2012
Verslag gelezen: 715
Totaal aantal bezoekers 70408

Voorgaande reizen:

03 April 2019 - 01 Mei 2019

Japan

01 November 2018 - 06 December 2018

Nieuw-Zeeland2

25 Oktober 2017 - 18 November 2017

Kaapstad en Namibie

22 Augustus 2017 - 15 September 2017

Rondreis door China

08 November 2016 - 10 December 2016

Rondreis Nieuw-Zeeland

26 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Fietsen van Tours naar Santiago de Compostella

12 Mei 2012 - 25 Juni 2012

fietsen naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: